Spets, blommigt och rosa.

Det är ju sähär att när jag var i Afrika påpekade Frida alla mina blommiga plagg. Jag har faktiskt inte tänkt på hur många blommiga (och rosa) plagg jag har. Har alltid bara tänkt på resten av min garderob som går i svart, grått och vitt. Men nu  verkar trenden ha vänt och jag fullkomligt ÄLSKAR mina blommiga och rosa plagg.
PERFEKT till sommaren eller för att göra en tråkig grå vinterdag ljusare och lite roligare än vad den var innan

SOCKERSÖTT.
(på bilden skymtas 4 av mina blommiga överdelar, en kjol från indiska och ett par blommiga tygskor)


Var en sväng i Skellefteå igår - och då hittade jag de blommiga tygskorna på ICAmaxi för 99 svenska riksader! De kommer att vara mina nya favoriter i sommar. Dessutom köpte jag en rosa kofta på Lindex före helgen. Den kommer att matcha min nya somriga garderob, och kanske låter jag den hänga med mig till nästa vinter också. ;) Den vita koftan med spetsdekor är från Sydafrika (Mr.Price) och kostade även den bara en liten nätt hundring. YEY för spets, blommigt och rosa!

Oj vad detta inlägg blev tjejigt....

Kommentarer
Postat av: matila

ååh vad härligt fia :D

2011-04-05 @ 16:58:28
URL: http://annamatildaborgenvik.blogspot.com
Postat av: Elin W

Tjejigt är härligt! ;D

2011-04-05 @ 17:05:58
URL: http://elinmariaulrica.blogspot.com
Postat av: Amelia

Men skitsnygga skor må jag säga!

2011-04-05 @ 18:35:52
Postat av: Anonym

Blommigt? Rosa? Spets?! Not my cup of tea... Fast å andra sidan så vet jag egentligen att te är fel för mig, kaffe eller varm choklad å andra sidan. Oh lalaa, då kan vi börja snacka! Å andra sidan är jag inte så tjejig av mig (Jag har dock börjat inse mina mer tjejiga egenskaper, allt eftersom jag känner hur jag faktiskt kan vara långsur, bitchig och allt som inte är sådär "snuttigull"aktigt, ty några sådana sidor existerar inte i min värld. Nå, det enda som finns är romantiken, åh, den ljuva romantiken!)



Nej men, skönt att någon vet sin stil i alla fall ;). Just nu går jag totalt in för grönt - det tar fram mina ögon på ett alldeles FANTASTISKT sätt (Visst vet du om att jag har gröna ögon när jag så vill? Lite kul det där, att vad man har på sig kan påverka ögonfärgen då pass mycket...). Nå, i tröjan jag har på mig nu är de typ en lite mörkare smaragd-ish nyans, som kan vara rätt klädsam. Lite djupare, på något sätt som ingen annan någonsin skulle kunna förstå, om de inte försökte lära känna mig dvs. Ja, se där!



Nej, nu ska jag sluta komma med onödigt långa kommentarer, hur roligt jag än tycker att det är. Kortfattat kan jag säga - Blommigt är SÅ du! ;)



Peace out!

2011-04-05 @ 23:55:56
Postat av: Anonym

Jag kan kommentera min tidigare kommentar med att det är intressant att se hur ens rumpa kan få olika utseenden i olika byxor (jeans). Jag har en gång fått höra att jag hade sexig rumpa i de jeans jag har på mig... jag vet inte riktigt om jag håller med, men smaken är som baken - delad i tu (eller äcklig, som en kompis till mig först trodde att det uttrycket innebar, och då är det inte min smak som är äcklig!)

2011-04-06 @ 18:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0