Nostalgi.

Städar mitt rum idag. Det blir som alltid sådär när jag städar att jag hittar en massa gamla grejer. Idag t.ex. så råkade jag på mina gamla smycken från Loiborsoit. Titta bara på detta fötjusande halsband som jag fick innan vi åkte hem till Sverige 2002. Det är ju så gulligt! Till och med namnet är rättstavat (mina systrar fick inte sina namn rättstavade)...


Denna vecka så har jag faktiskt känt mig på topp! hur det komemr sig är ett mysterium, men kanske beror det på mina blommiga skor, eller så är det kanske för att Benjamin kommer hem om endast 1,5 månad! Helt gaalet!
När jag ändå håller på så måste jag ju få dela med mig av nån bild från när jag och mamma satt och väntade på att affärerna skulle öppna i Skeå.

Fika

Alltid lika fräsch

Goaste mamma med kaffekoppen.

 

Enough tjat. Jag måste ju faktiskt hinna med toalettstädningen idag också. För imorrn är det helg, och då vill man göra annat... Dessutom har jag ett helt tomt hus imorgon eftersom mamma och pappa är på kurs hela dagen. Då kan jag passa på att göra allt det där jag egentligen inet får göra.. :O


Kommentarer
Postat av: Anonym

Som att poppa popcorn i en för liten gryta utan lock!

2011-04-08 @ 13:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0