AFRIKA & Linköping såklart

Rackarns vilket party det var i helgen. ;) Muffins och tårta fanns på plats, + en massa sällskapsspel och folk såklart. Det var mysigt och otroligt kul att hinna träffa lite folk innan stressen tog vid och alla saker skulle göras iordning inför resan.

I söndags tog jag och stekarEkiz en tur på isen med skotern och fkammade hem några cachar. Kallt (två par täckbyxor och dubbla vantar), men ASkul! Hhaha. Skoter alltså. Aj lajk. Dock har jag förstått varför jag alltid är så orolig när det ska till att åkas skoter. Tänk om man glider av sitsen? Det lär ju inte ska vara skönt. annars är det ju ett helt fabulöst sätt att ta sig fram på vintertid.

Denna vecka har som flutit på ganska snabbt. Har hunnit med att måla lite mera tavlor, och kan nu berätta att jag har tre svartvita tavlor att hänga upp nån gång i framtiden. Dock skäms jag ju nästan över den första jag gjorde. Men övning ger ju trots allt färdighet.

I övrigt har det mest blivit packande och förberedande som tagit upp min tid. Vaccinerade mig mot Tyfoid i måndags, köpte ut Malarone (700kr!) och inhandlade handsprit. Ett kalas på ca 1000 kronor. att det ska vara så vanvettigt dyrt med sånt där..!

Hur som helst. Ikväll tar jag bussen och så småningom tåget mot Linköping där helgen ska tillbringas med mina systrar, innan det bär av mot Arlanda och Addis Abeba på måndag.
GAAAALET! Nu är det inte länge kvar! Snart kan man börja räkna i timmar. :)

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Andreas Leek

Ja, det var mysigt å träffa dig en sväng :).

2011-02-17 @ 17:40:39
URL: http://www.andreasleek.blogspot.com
Postat av: Sofia

Detsamma! Vi får väl ses i april igen... ;)

2011-02-17 @ 17:53:58
URL: http://rumpeenstumpeen.blogg.se/
Postat av: Andreas Leek

Ja, det hoppas jag :). Good luck down there! Kram

2011-02-17 @ 18:05:32
URL: http://www.andreasleek.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0