Magväskor

FINALLY! Nu är mitt magväskprojekt avslutat. Skönt måste jag säga. Som jag har grämt mig och blivit irriterad på både maskinen och sprättaren. Men nu så! Orkar inte piffa på mer, utan nu får det räcka.
Skulle jag dock göra fler magväskor någon gång i mitt liv så ska jag komma ihåg att ta till en massa extra sömnsmån på yttertyget.

Sytt 2 magväskor inför Afrikaresan. En till mig, och en till Frida.

Idag reser årets Alternor mot Etiopien, och jag ser verkligen fram emot att joina dem om 10 dagar. Även om det känns som att det är lite av en evighet till dess så vet jag att tiden kommer att springa fram. Till veckan ska det sista fixas - vacciner tas och mediciner hämtas ut.

Imorgon så är det ju dax för KALAS! Oh wow! Så ska börja baka direkt jag går upp, och sedan är det bara att fortsätta på den linjen ända till det är dags för partyt. Mkt att göra, men kul ska det bli! Får väl se om jag hinenr rapportera lite hur det blev innan jag sticker till Linköping på onsdag, men det borde jag ju hinna. :)

I övrigt leker jag bank till min kära Bolivian till karl och softar genom att dricka the och äta äggmackor. Kan det bli bättre?

På återhörande eller läsande eller vad det nu blir... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0