Palt i sinne! Och lite annat...

RACKARNS! Vilken vecka det varit! Och det känns som att jag knappt gjort någonting, men ändå har så mkt hänt!
Min anonyme kommenterare är BUSTED och jag har börjat sy magväskor. Annras var det väl inte så mkt..? Eller?

Okej! Helgen. OH! Vilken helg! Helt galet! På fredagen kom min svågers föräldrar förbi. Jag hade jobbat natt mellan torsdag och fredag, så jag var supertrött. Men det var kul att ha lite omväxling med folk och snack i huset. :) Lördagen så bestämde jag mig att jag skulle åka till Umeå på söndag trots allt. Sedan blev det en improviserad filmkväll med Gurra och Kenta i Överbo. Aj lajk! Blev lite robin hood, cheez doodles och så Top Gear.

Söndagen spenderades så i Umeå. Lagade Palt hemma hos Jossa och Brivan, och så kom Alexandra och Bea förbi också. Mysigt! Ochmin och Jossas palt blev faktiskt lyckad! 3kg potatis och 5 personer. Det blev några matlådor till övers. :) Såg på filmen "Black Death". Mathias filmval såklart.... hahahha
Lyckades hitta hem till Ekiz lägenhet där jag spenderade natten. Toppen!

3kg potatis och trevligt folk



Söndagen inleddes med shopping och avslutades med tårta och brämhultsjuice. Mmm! Under dagen blev det bara så att 4 par skor råkade slinka ner i kassarna. Jag vet inte riktigt vad som hände, men det var ju rabatt. Mycket rabatt. Och jag tycker mig ändå ha gjort ett fynd. (560kr för 4 par skor - varav ett par kostade 300kr...)

Rea, det är det enda jag har att skylla på...



Måste få avsluta med att berätta att om 2 VECKOR åker jag till Afrika!

Kommentarer
Postat av: Anonym the one and only! (aka Beatrice)

Anonyma låter lite bättre än anonyme, jag är trots allt kvinna... som märker ord ;).



Ni gjorde smyggod palt, ska jag säga... Lagom hård och allt!

2011-02-07 @ 23:34:56
URL: http://ecir.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag ber om ursäkt madame! Det var sannerligen inte meningen att skriva ett e, jag vet inte vad som hände.



Palten blev faktiskt lyckad, men jag ger Jossa den största äran...

2011-02-08 @ 13:12:20
URL: http://rumpeenstumpeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0