Södra Sverige

Nu har jag alltså spenderat ungeför 1,5 vecka i södra sverige. Det hände ju sig som så att vi fick vända på arlanda och åka tillbaka eftersom Kristin och Elvira fick magsjuka. Men nu så är de äntligen på benen. :)
Imorgon går så planet till Etiopien. Blir i Addis någon dag, och sedan åker jag troligen med teamet och badar i lake langano. Trevligt trevligt!
Ja - annars så har det ju blivit en del högtidssnack under veckan och några promenader till biblioteket för att fördriva tiden.
Smög med på Alfridas cellgrupp i veckan också. MYSIGT!
Yes - så ser mitt liv ut helt enkelt.
Känns skönt att äntligen få komma iväg nu. Mot afrika! :)
Ska försöka att uppdater någon gång då och då - ni som är kvar i sverige kanske vill veta lite vad jag kommer att syssla med iaf.
Kram banan! I'll be back!
MoHAHAHAHHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0