6 hela månader!

Så har det gått 6 månader sedan den där natten i fjällen då jag ställde Benjamin mot väggen och frågade honom vad som hände egentligen. Och det känns ju faktiskt OTROLIGT bra! Det roliga är ju att han tror att det är imorrn, för det har jag sagt till honom tusen gånger att det är ju på onsdagen det är. Men ICKET. Ha! Dessutom har jag så mycket att göra i veckan, så hinner nog ändå inte prata med honom imorrn. ;)

En spontan picknick innan Benjamin gav sig av till andra breddgrader.


Idag har jag iaf gjort ett programblad inför Duvan Cup. Många samtal och ändringar blev det innan jag nu faktiskt tror att det är redo att tryckas. Men alla verkar vara nöjda, så jag tar det som ett tecken på att det är godkänt och kan delas ut till besökande på Duvan Cup utan att jag ska behöva skämmas. Funderar dock på hur många blad man ska våga trycka. Får ringa Andreas imorgon...

Sedan blir det ju jobb ikväll. Även om själva arbetet i siig som man gör inom äldreomsorgen inte alltid är så roligt så älskar jag mitt jobb. Mina tanter och gubbar är ju faktiskt VÄRLDENS sötaste och mina arbetskamrater är faktiskt inte så dumma de heller... ;) Jag trivs helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, se! Där har ni någonting att tacka Honom för! Gud gav er den gåvan, så se till att ta hand om den nu.

2011-01-25 @ 20:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0