I konstens och målandets anda.

Sista pillret är taget (tog ju några extra) och jag känner mig som en 100%igt frisk människa.. Var till och med så friskatt jag gick och tog mig en långpromenad runt halva Lycksele tror jag minsann att det blev.
Ikväll ska vi träffas för lite Duvan Cupsnack, och jag försöker i detta nu fortfarande att komma på bra idéer att ta med.
I helgen har jag faktiskt hunnit med en hel del. Tog en långpromenad med mamma och pappa på lördagen då jag bestämde mig (helt impulsartat) att jag skulle köpa lite målardukar. Och så fick det bli. Igår kväll gjorde jag så färdigt mitt projekt, inte helt nöjd med det får duga. jag är ju trots allt ingen större konstnär. Dock var ju bilden på mig och Benjamin, så det kunde ju inte varit ett bättre motiv. ;)

Under arbetets gång


Slutprodukten

Sedan handlade jag ju också en supersöt kopp med fat på Second Hand. I LÖVE! Mamma Tycker dock att det är lite barnslig... Men det kan jag inte hålla med om. Jag tycker att den är helt perfekt. Den gör mig glad. ;)
Second Handkoppen

Nu laddar vi för Duvan Cup! Jag är verkligen supertaggad, för min bästatste Johanna ska ju komma och hälsa på..! :) Det komemr att bli VÄRLDENS BÄSTA helg! Så det så.

Käka inte gul snö.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Motiv kan alltid förbättras. Det kunde ha varit ett bröllopsmotiv. Är det inte dags att förlova sig snart? Han är i Bolivia, men sen? Jag vill gå på bröllop! Tvivlar på att jag skulle bli bjuden, men hoppas kan man alltid.



Ät gul snö, det kan vara öl!

Jag rekommenderar det inte för känsliga magar.

2011-01-24 @ 16:32:31
Postat av: matilda

åååh va fin tavla sofia! grymt :D

2011-01-27 @ 09:18:49
URL: http://annamatildaborgenvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0