Programblad Duvan Cup

Ännu en dag med nya möjligheter..! TÄNKA sig att den kom till slut...

Och vaknade gjorde jag även denna underbara dag av att bemanningsenheten ringde. 06:55 visade klockan. Lovley...!(?) Fantastisk väckning det där. Och de ville dessutom att jag skulle vara redo och på plats 5 minuter senare. Den idén var jag dock inte riktigt med på, så halv åtta steg jag in i byggnaden nyvaken och fresch som bara den...

Under min halvtimmas lunch bestående av två fina mandariner och ett päron (jag ryckte åt mig demi farten påväg till ytterdörren) så ringde en från duvancupledningen och frågade om jag skulle kunna ändra några saker i bladet innan tryckning. "Javisst" svarade jag glatt. Och så kom jag på att jag bara hade någon timme på mig mellan att jag slutade jobba och att jag skulle vara på Nya Tryckeriet. Bra jobbat!
Men tillslut så lyckades jag. Och när tre personer fått läsa igenom det sista exemplaret (mamma var måttligt nöjd över att göra detta för 24:e gången....) så kom Cicci och Helena med bilen redo att dra till NT.

Upplaga ? (tv) Orginalskiss (th)

Var på Onsdagskul i Kyrkan på kvällen. Klippte och klistrade och klippte lite till. Flanellografen var framme och Barbro berättade om de 3 vise männen (som kanske inte alls var tre..)
Innan vi begav oss hemåt blev det till att städa igenom kyrkan.

Slut på dag, slut på ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0