Tell me!

VEm är du o okände och anonyma..? Är det samma person som vill gå på bröllop som den människa som gillar sushi och morötter? Jag har så många gissningar.... Fast ändå är jag mer inriktad på en person just nu. Men well well. Jag har alltid fel. Måste bara få tillägga att jag inte har någon aning om när det blir förlovning för min del - det är väl ändå killens jobb... Eller?!

Duvan Cupträff idag! Superkul faktiskt och att allt gick så smidigt..! Det hade man aldrig trott. Förra årets planering och genomförande tog nååågot längre tid. Eller ja - man ska inte ropa hej förrän man är över ån. Trots allt så är det ju så att jag har en hel del klippande och klistrande framför mig imorgon. Vi får se hur det går... ;)

Postade ju faktiskt ett brev idag. Hur kan något så litet kosta så mkt..?! Det är mig en gåta. Dessutom råkade jag överskrida gränsen på 20g med ett litet ynkans gram. Det var nog den sista tejpen som gjorde det. Jag hade ju faktiskt tagit ut ett kort bara för att gränsen inte skulle överskridas. Nu hoppas vi bara att det kommer fram. Posten är ju som ett lotteri...

Kan även berätta att jag faktiskt lagade "Ammarnäsgryta" i helgen. Mumma! Har ni aldrig gjort det - testa! Stark rekomendation.

Utan paprika och med rökt skinka istället för kassler, men det funkar.

Nä, nu är det dags att sova. Imorgon är jag ju faktiskt en ganska så upptagen kvinna... Duvan Cupfix och jobb på kvällen.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Pertan

Killens jobb tss tss.

Ja och Orhan var så oromantiska och helt enkelt diskuterade om det tills jag spontant i Skövde sa.

Ska vi köpa ringar nu eller?

2011-01-24 @ 23:31:04
URL: http://petraceciliasundqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ett förslag är att kolla IP adress, så ser du om det är olika eller samma. Har för mig att det brukar sparas och står under själva kommentaren där ägaren av bloggen kan se när det kommit nya kommentarer.



Killens jobb? Det är den som vill det som får se till att det händer, sen hurvida det blir romantiskt får man ju se. Å andra sidan så blir det ju vad man gör det till. Det gäller inte att hålla fast vid traditioner alltför mycket, för om man älskar någon så borde det inte spela någon roll vem det är som tar steget.



Posten! Ha!

2011-01-25 @ 15:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0