27 januari

Måste inleda inlägget med att säga ett STORT GRATTIS till min kära syster som firar sin födelsedag dagen till ära.

Vi närmar oss med stormsteg Duvan Cup, och imorgon ska jag bege mig till Nya Tryckeriet för att hämta ut programbladen. Dessa ska jag ta med och lämna på tannbergsskolan innan insläppet öppnar, så peppar peppar jag ska vara där i tid. Får se hur jag underhåller mig innan Johanna kommer och gör mig sällskap. :)
Men helgen som ligger framför ska bli otroligt rolig! Med en vän som Johanna i närheten kan det ju inte slå fel!

Idag så skaffade Benjamin m.fl. ju faktiskt internet igen - så nu kan jag prata med honom på skype igen. OH WOW! Det är faktiskt skillnad när man kan höra varandra jämfört med att bara kunna skriva.

Vattengympan ikväll var super! Hahha. Med Cecilia och Amelia som sällskap slår det ju aldrig fel!
Instruktören: "Alla får ta varsina hantlar... är det någon som vill ha de mindre?"
Cicci: "Åh! Får jag känna? Är de tunga?"
HAHHAH. Nej Cicci, det är motståndet i vattnet som gör att det blir tungt.
Hon är ju för söt den där tösabeta.

Nej nej. Dax att sova. Uppe gör jag ingen nytta. Imorrn ska jag ju jobba till ett från sju, så det gäller att lägga sig i tid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0