HJÄRTAN..!

Jag vet - jag är SUPERKASS på att uppdatera! Men Nu tar jag mig i kragen en gång för alla! Jag ska ju för rackarn flytta till Hammardal, och då kan man inte bara överge sina trogna läsare (hahah! Jag kan ju låtsas att det finns sådana...)

Anyhow! Min syster gifter sig på lördag, så min vardag består av hjärtan för tillfället. Måttligt less på att klippa hjärtan för tillfället... Men snart kommer jag väl att vilja göra det igen...
Idag ska jag klistra och kanske klippa lite till. Ett vigselprogram måste göras och så ska det inhandlas lite papper. Papper kan man ju ALDRIG få nog av här i livet!

Helgen som gick hade vi möhippa för Evelina, men bilderna kanske inte bör släppas förrän hon gift sig. Måste nog pyssla ihop något minne från det också...

Ja men rackarn! Jag har ju varit iväg 2 hela veckor på introkurs inför testamission-åretsom jag ska göra. Känns riktigt spännande, och min klass är ju helt enkelt GRYM! Love them all! Funderar på hur Stina ska klara av att bo och dela rum med mig ett helt år. Men det kommer nog att bli bra. Hon får väl se till att umgås med Sara när hon blir alldeles för less på mig. Haha!

Och vi har blivit med hus! Jag, Stina och Sara ska alltså på HELTID bo i och sköta om ett hus. Spännande! Räknar med att vi kommer ha många mysiga kvällar tillsammans i lilla Hammardal. Sedan ska ju helt klart ällgen bestigas. Det är ett av mina personliga mål för detta året.

 

Igår var Amelia förresten här. Goaste hon. <3 Åh! Som jag gillar henne! Vilken galet bra tjej alltså! Eh, just ja! Vi bakade nougatkakor och spelade maxiyatzy. Mästaren vann och förloraren fick äta surströmming.... ;)

HÄPP! Nu är det dax att bege sig på 2hand och så småningom nya tryckeriet och handelsträdgården såklart!

Keep in touch! /Sofia the allmighty one...

 


Kommentarer
Postat av: Amelia

Jag har faktiskt kollat in här lite nu och då med förhoppningar om att du skrivit nått nytt! Men näe, jag trodde du hade gett upp bloggen helt och hållet. Men nu, NU! Nu hände de nåt och det gillas mycket :D Vilket fint hus du! Och vad är ällgen? :p

Men varför måste du flytta så långt bort för! Jag kommer sakna dig <3

Föresten, våra kakor var så mycket godare än surströmmingen! ;)

KRAM

2011-09-07 @ 13:41:40
Postat av: Sofia

Det känns bra att du äntligen gillar mig igen. Det här med blogguppdatering måste jag bli bättre på. Men nu ska jag ju skriva blogg till evangelistmissionens hemsida en gång i veckan, så snart är jag bättre på detta...

Älgen! Den finns i strömsund. En staty av något slag. Måste helt klart bestigas under året!

Och JAG kommer att SAKNA DIG!

Kakor är väl alltid gott - eller?

KRAM!!

2011-09-07 @ 14:28:24
URL: http://rumpeenstumpeen.blogg.se/
Postat av: Amelia

Kakor är alltid gott! Speciellt dina kakor ;)

Se till att skriva mycket så att jag vet att du are alive! ;)

Jag gillar alltid dig Sofia! ALLTID!

2011-09-07 @ 21:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0