I KNOW!!

Det är helt sinnesjukt vad jag är seg på att skriva här! Men hallå! Jag har varken tid eller inspiration.
Nu skriver jag nog mest för att jag inte vill packa ihop min väska inför Nicaraguaresan. Plus att jag ska ha en handledarlektion om tio minuter. Så det är liksom ingen idé att börja packa.

Imorgon beger jag mig alltså till Umeå för att på lördag ta nattåget till Arlanda. SICK! Snart ska jag lära mig spanska och blir brun. Jag ser fram emot det, samtidigt som jag våndas lite. Kommer att sakna karln min alldeles för mycket plus att jag kommer ha en massa panik med spanskan. Usch. Men jag ska ha kul i alla fall! Så jag ser ju fram emot det.

Den senaste tiden har jag haft nästan lite för mycket att göra. Det enda pappa upprepar nu när jag är hemma är att jag måste slappna av och ta det lugnt. men hur ska jag hinna det?! Trots allt är jag bara hemma tre dagar. Man hinner inte allt.

Hur som. Nu börjar snart min lektion. vi hörs! (antagligen inte så snart men... nån gång?

Yours sincerely /Sofia


Kommentarer
Postat av: Annie

Hälsa alla fina där långt bort i Nica!! Ge stora kramar till AnSa, Jessica i David! O ge dig själv en stor kram också för jag saknar dig med ;)

Slappna av Fia Lotta :)

Förresten! Vem är det som säger "I know!", det är nån från alterna! Matilda??



Ha det bäst i Nica! Love ya! :)

2012-02-02 @ 13:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0