Mera bilder.


Outreach i en bergsby.



Killarna fick raka av håret för att slippa lössen.



Piñata.






Kakutdelning.



Några hästar jag mötte längs vägen.



utsikt över Dario





Puerto del Cielo



Ett av barnen i Puerto del Cielo.



En hästhage vid soptippen i Puerto del cielo.


Floden som går genom Dario.



Piñatas.



Alla barn fick måla en profetisk bild. Detta är ett av resultaten.



En promenad hem från Campamentu (Stina, Emanuel och Marlenes kyrka)



Amerikanerna och vi.



Mitt, Stinas och Camillas rum innan jag och Stina flyttade ut.



Kokosnöt.



I rummet där dörren står öppen bor jag och Stina.



Alla <3ans dags lunch.



Mannen vi bor hos.



Ett bildbevis på att jag lever.

Kommentarer
Postat av: petra

Hur i hela friden målar man en profetisk bild. Var de profeter allihopa med ett budskap? XD

2012-02-15 @ 11:36:41
URL: http://petraceciliasundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0